30 de maig 2014

Modelats / Modelados

Cada dia que passa és més la gent que demana una figura modelada en els pastissos. Al principi a mi em feia pànic, no sabia com posar-m'hi, perqué ningú me n'ha ensenyat, però poc a poc, mirant vídeos per internet i a base de prova i error cada cop em surten millor. He fet coses realment complicades fent servir la intuició i una foto de guia. Ara els modelats ja són més ràpids i ja no els tinc por, al contrari, m'encanta fer-los i friso perquè la gent m'en demani :D

Aquí en teniu alguns exemples dels meus modelats:

Cada día que pasa es más la gente que pide una figura modelada en las tartas. Al principio me daba pánico, no sabía ni cómo ponerme a ello, porqué nade me ha enseñado, pero poco a poco, mirando vídeos por internet y a base de ensayo y error cada vez me salen mejor. He hecho cosas realmente complicadas haciendo servir la intuición y una foto de guía. Ahora los modelados ya son más rápidos y ya no les tengo miedo, al contrario, me encanta hacerlos y rezo para que la gente me los pida :D

Aquí tenéis algunos ejemplos de mis modelados:



Bet aquí els últims modelats que he fet, en Doraemon per un pastís mai entregat i un porc ben vestit per un pastís de comiat, símbol d'un Postgrau en lideratge, ja que diuen que "En un plat d’ous amb bacó, la gallina hi està implicada mentre que el porc hi està compromès"

É aquí los últimos modelados que he realizado, un Doraemon para una tarta nunca entregada y un cerdo con traje para una tarta de despedida. Es el símbolo de un Postgrado en liderazgo, ya que dicen que "En un plato de huevos con bacon, la gallina está implicada mientras que el cerdo está comprometido". 


No em digueu que no són monos!!! :D
No me digáis que no son una monada!!! :D

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Llaminera
Maira Gall