4 d’oct. 2013

Pastís de pastanaga / Pastel de zanahoria (Carrot cake)

Ahir va ser l'aniversari del meu sogre, va fer 59 anys (l'any que ve festa grossa!!!) i vaig fer un pastís de pastanaga per celebrar-ho. 

Aquest pastís m'encanta, em té enamorada des del primer dia que el vaig tastar a l'Ateneu Bar de Banyoles. Sempre pensava que l'havia de provar de fer a casa, però mai trobava el moment. Aquesta setmana, que en Lluc ha començat a anar a la guarderia als matins he trobat el moment perfecte per fer-lo, i què millor que menjar-lo per l'aniversari del meu sogre.

Pastís pastanaga

El vaig fer amb la Thermomix, amb una recepta que vaig trobar a la pàgina web MisThermorecetas. És molt fàcil de fer i ràpida, i com us he dit amb un gust indescriptible, per mi, dels millors que he provat. Potser és per la combinació de Philadelphia i xocolata blanca de la cobertura, o potser per la textura esponjosa de la base. Potser per tot plegat!

decoració

L'heu de provar de fer, no us n'oblidareu mai.

Fins la propera! :D
_________________________________________________________________________________________________________

Ayer fue el cumpleaños de mi suegro, hizo 59 años (el año que viene fiesta grande!!) e hice un pastel de zanahoria para celebrarlo.

Este pastel me encanta, me tiene enamorada desde el primer día que lo probé en el Ateneu Bar de Banyoles. Siempre pensaba que lo tenía que hacer en casa, pero nunca encontraba el momento. Esta semana, que Lluc ha empezado la guardería por las mañanas he encontrado el momento perfecto para hacerlo, y qué mejor que comerlo para el cumple de mi suegro.

Lo hice con la Thermomix, con una receta que encontré en la página web MisThermorecetas. Es muy fácil y rápida de hacer, y como os he dicho con un gusto indescriptible, para mi, de los mejores que he probado. Quizá es por la combinación de Philadelphia y chocolate blanco de la cobertura, o quizá por la textura esponjosa del bizcocho. Quizá por todo!!

Tenéis que probar de hacerlo, no lo olvidaréis jamás.

Hasta la próxima! :D

2 comentaris

  1. Jo ja l'he provat, i certifico que és boníssim!!!!!! Per mi, res a veure amb la de l'Ateneu, molt més feixuga i dolça! Li dóna mil voltes! La cobertura deliciosa, i la base flonja i amb el punt just de dolçor!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Eva, pel comentari i pels afalags! Com ja dic a l'entrada és un dels meus pastissos preferits! Ara a veure si t'animes a fer-lo, jo m'ofereixo voluntaria per tastar-lo! Una abraçada :D

      Elimina

© La Llaminera
Maira Gall