La idea de fer uns cupcakes de Sant Jordi va sorgir de la meva parella en una reunió de l'AMIPA (Associació de Mares i Pares d'Alumnes) de la guarderia del nostre fill. Estàven pensant en alguna idea original per regalar a les professores en comptes de la típica rosa o el roser que els hi regalaven cada any.
Quan va arribar i m'ho va explicar em vaig posar molt contenta, seria una nova oportunitat d'aprendre, crear i jugar. Això si, va portar molta feina! :D
La idea de hacer unos cupcakes de San Jorge surgió de mi pareja en una reunión de la AMIPA (Asociación de Madres y Padres de Alumnos) de la guardería de nuestro hijo. Estaban pensando en alguna idea original para regalar a las profesoras en vez de la típica rosa o el rosal de todos los años.
Cuando llegó y me lo explicó me puse muy contenta, sería una nueva oportunidad de aprender, crear i jugar. Eso sí, me trajo mucho trabajo!!! :D
Per fer el cupcake vaig pensar en un sabor que agradés a la majoria de la gent, i vaig escollir la xocolata, i a més, totes són dones, així que segur que encertava ;)
Vaig escollir unes càpsules de color vermell, igual que les roses que volia fer, així destacaven amb el fondant blanc que cobria el cupcake.
Per a cobrir el cupcake i que s'enganxés el fondant vaig fer una buttercream de vainilla, que es fa amb mantega, sucre glas i essència de vainilla. La vaig tenyir de rosa fosc, per a donar-li un toc més d'acord amb la diada.
Para hacer el cupcake pensé en un sabor que gustase a la mayoría de la gente, y escogí el de chocolate, además todas son mujeres, así que acertaba seguro ;)
Escogí unas cápsulas de color rojo, igual que las rosas que quería hacer, así destacaban con el fondant blanco que cubría el cupcake.
Para cubrir el cupcake y que se me pegase el fondant hice una buttercream de vainilla, con mantequilla, azúcar glas y esencia de vainilla. La teñí de rosa oscuro, para darle un toque más acorde con la festividad.
Em va encantar el resultat, el contrast del vermell sobre el blanc quedava de cine, i també aquestes fotos que vaig tirar amb la llum entrant per la finestra i creant unes ombres espectaculars.
En aquest punt em faltava una cosa, l'emboltori. Vaig passejar per totes les botigues de Banyoles que venen productes per a pastisseria creativa i no vaig trobar caixes individuals, com a mínim eren de 2 cupcakes. Així que vaig decidir fer-les jo. Amb la meva parella vam estar buscant plantilles per internet i la que més ens va agradar és aquesta. En principi es fa fent servir una màquina d'scrapbooking que es diu Big Shot, que poses una plantilla passa per la màquina i t'ho talla, però com que jo no la tenia, vam buscar i vam trobar les mides per poder-ho fer a mà. Vaig estar fins a altes hores de la matinada retallant i enganxant, m'ho estava passant tant bé!! :D
Me encantó el resultado, el contraste del rojo sobre el blanco quedaba de cine, y también estas fotos que hice con la luz entrando por la ventana creando unas sombras espectaculares.
En este punto me faltaba una cosa, el envoltorio. Paseé por todas las tiendas de Banyoles que venden productos para pastelería creativa y no encontré cajas individuales, como mínimo eran de 2 cupcakes. Así que decidí hacerlas yo. Con mi pareja estuvimos mirando plantillas por internet y la que más nos gustó fue esta. En principio se hace utilizando una máquina de scrapbooking llamada Big Shot, en la que pones una plantilla que pasa por la máquina y te lo corta a medida, pero como yo no la tenía, buscamos y encontramos las medidas para poderlo hacer a mano. Estuve hasta altas horas de la madrugada recortando y pegando, me lo estaba pasando tan bien!! :D
Espero que us agradin tant com a mi. :*
Espero que os gusten tanto como a mi. :*
Cap comentari
Publica un comentari a l'entrada