30 de set. 2013

Curs iniciació al fondant / Curso iniciación al fondant

Després d'haver fet els cursos de cupcackes i galetes, al final em van trucar per fer el curs d'iniciació al fondant, també a Plàstics. En tenia moltes ganes ja que havia vist molts capítols del programa Charm City Cakes i Super Tartas de Boda que feien al canal Divinity, i m'encantaven. M'al·lucinava com es podia fer uns pastissos tant bonics, tant grans i en definitiva, tant espectaculars.

Em van donar data pel gener, però el meu fill, que llavors tenia 6 mesos es va posar malalt i vam haver d'anar a urgències, i no vaig poder fer el curs. El dia següent em van trucar i em van dir que podia repetir el curs sense recàrreg perquè havia estat una causa major, i finalment el vaig fer el 17 de març d'aquest any.

Aquí teniu el resultat:

Primer fondant

Està fet amb les bases de pastissos VitaSweet que venen fetes del Mercadona, el fondant és de la marca anglesa Renshaw, les perles de la casa italiana SiliKoMart i els talladors de la casa anglesa Kitchen Craft.

Totes les assistents van fer un pastís d'un pis, però jo volia provar de fer-ne un de dos pisos com els que havia vist a la tele. Podria haver quedat millor, però per ser el primer, està prou bé.

Curs fondant
_________________________________________________________________________________________________________


Después de haber realizado los cursos de cupcakes y galletas, al final me llamaron para el curso de iniciación al Fondant, también en Plàstics. Tenía muchas ganas ya que había visto muchos capítulos del programa Charm City Cakes y Super Tartas de Boda que hacían en el canal Divinity, y me encantaban. Me alucinaba como se podían hacer unos pasteles tan bonitos, tan grandes y en definitiva, tan espectaculares.

Me dieron fecha para enero, pero mi hijo, que entonces tenía 6 meses se puso malo y tuvimos que ir a urgencias y no lo pude hacer. Al día siguiente me llamaron y me dijeron que podía repetir el curso sin recargo porqué era una causa de fuerza mayor, y finalmente lo hice el 17 de marzo de este año.

Aquí tenéis el resultado.


Está hecho con las bases de tarta VitaSweet del Mercadona, el fondant es de la marca inglesa Renshaw, las perlas de la casa italiana SiliKoMart y los cortadores de la casa inglesa Kitchen Craft.

Todas las asistentes hicieron una tarta de un piso, pero yo quería probar de hacer uno de dos pisos como los que había visto en la tele. Podría haber quedado mejor, pero para ser el primero está bastante bien.

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Llaminera
Maira Gall