10 de des. 2013

5 en 1

El títol d'aquesta entrada ho diu tot, 5 pastissos en 1. Com a partir d'una base decorada amb fondant es poden treure 5 pastissos d'aspecte diferent només canviant les flors que hi poses.

Generalment no disposo de massa temps al dia per poder entrar a la cuina a inventar i crear noves receptes, nous dissenys o simplement a cuinar alguna cosa que no sigui l'alimentació diària i rutinaria, així que vaig pensar que podia aprofitar una sola base i fer-ne diferents versions per poder ensenyar que amb poc es pot fer molt.

El título de esta entrada lo dice todo, 5 tartas en 1. Cómo a partir de una base decorada con fondant se pueden sacar 5 tartas de aspecto diferente sólo con cambiar las flores que pones.

En general no dispongo de mucho tiempo al día para poder entrar en la cocina a inventar y crear nuevas recetas, nuevos diseños o simplemente cocinar algo que no sea la alimentación diaria y rutinaria, así que pensé que podía aprovechar una sola base y hacer diferentes versiones para poden enseñar que con poco se puede hacer mucho.


Es tracta d'un pastís de pastanaga i nous, amb farina sense gluten, farcit d'una crema de mascarpone i envoltat de ganache de xocolata blanca. El vaig forrar amb fondant blanc de la marca portuguesa Sweet Art tenyit amb un punt de colorant Caramel/Ivory de Sugarflair Sugarpaste per donar-li un toc vintage. Sobre el fondant blanc vaig colocar unes tires de fondant tenyit de lila vintage tallades amb un tallador d'arcs, mirant que tots fessin la mateixa mida, uns 2 cm des de la part més baixa a la més alta.

A la foto de dalt hi vaig posar les tres flors que havia fet, la peònia, la rosa blanca i un ranuncle inventat de color taronja amb el cor verd. La composició em va agradar molt quan la vaig posar, li dona color, alegria i a la vegada romanticisme i elegància.

Se trata de una tarta de zanahoria y nueces, con harina sin gluten, relleno de crema de mascarpone y rodeado de ganache de chocolate blanco. Lo forré con fondant blanco de la marca portuguesa Sweet Art teñido con un punto de colorante Caramel/Ivory de Sugarflair Sugarpaste para darle un toque vintage. Sobre el fondant blanco coloqué unas tiras de fondant teñido de morado vintage cortadas con un cortador de arcos, mirando que todos hiciesen la misma medida, unos 2 cm desde a parte más baja a la más alta.

En la foto de arriba puse las tres flores que había hecho, la peonia, la rosa blanca y un ranúnculo inventado de color naranja con el corazón verde. La composición me gustó mucho cuando la puse, le da color, alegría y a la vez romanticismo y elegancia.


Amb dues flors clàsiques, la peònia i la rosa queda elegant, sobri i els colors entonen entre sí.

Con dos flores clásicas, la peonia y la rosa queda elegante, sobrio y los colores entonan entre sí.



Amb una simple peònia li dòna un toc molt personal, senzill però elegant. Podria ser per una noia jove i fresca o per una senyora madura i elegant.

Con una simple peonia le da un toque muy personal, sencillo pero elegante. Podría ser para una chica joven y fresca o para una señora madura y elegante.


Aquesta versió amb un ranuncle taronja amb cor verd li dòna un toc minimalista que m'encanta. A una noia sofisticada, moderna, alegre i desenfadada segur que li encantaria.

Esta versión con un ranúnculo naranja con el corazón verde le da un toque minimalista que me encanta. A una chica sofisticada, moderna, alegre y desenfadada seguro que le encantaría.


I per últim el de la rosa blanca, senzill però coquetó, per a tot tipus de públics.

A veure quin és el següent projecte que faig. Espero que em sorprengui i us sorprengui a vosaltres també ;)

Y por último el de la rosa blanca, simple pero coquetón, para todo tipo de públicos.

A ver cuál es el siguiente proyecto que hago. Espero que me sorprenda y os sorprenda a vosotros también ;)


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Llaminera
Maira Gall